Servisní smlouva

Motto:
Servisní smlouva Vám zajistí pravidelné kontroly počítače a nastavení sítě. Pravidelná údržba vytvoří detailní znalost jednotlivých počítačů, uživatelů a krizových bodů kanceláře.

Servisní smlouva zahrnuje:

  • pravidelnou kontrolu a aktualizaci operačního systému,
  • kontrolu antiviru a jeho funkčnosti,
  • údržbu dat na harddisku dle možností uživatele,
  • odstranění škodlivého softwaru nedobrovolně nahraného z internetu,
  • odstranění nežádoucích záznamů registru,
  • konkrétní požadavky a dotazy uživatelů,
  • 24 licencí Žateckého ArchiCADu při uzavření smlouvy.

Dle konkrétní situace je využíván vzdálený systém řízení počítače “TeamViewer“, který umožňuje zabezpečené on-line řešení drobných problémů po internetu. Důležitou součástí servisní smlouvy je reakční doba na mimořádný servisní zásah. V praxi se stává že je nutné urychleně řešit problém s technikou. Smlouva nás zavazuje bezodkladně řešit Váš problém. Ve výjimečných případech i mimo pracovní dobu, která je od 8:00 do 18:00 hodin v pracovní dny. Tyto zásahy jsou poté účtovány individuálně, případně odečtem následných pravidelných hodin. Smlouva nemá výpovědní lhůtu a zákazník ji může kdykoliv písemně vypovědět.

Hlavní výhody servisní smlouvy pro Vás:

  • zbavuje Vás starosti s počítači, pouze rozhodujete o našich doporučeních
  • úsporu nákladů, vícepráce jsou účtovány 900,-Kč bez DPH za každou započatou hodinu
  • minimalizuje ztráty vlivem nepředpokládaných poruch vhodnými doporučeními
  • pravidelná údržba monitoruje stav počítače a včas odhalí a upozorní na závady
  • dává jistotu, že se v kritických situacích se můžete obrátit na někoho kdo zná
    Vaši situaci a dokáže pružně a rychle zareagovat
  • k ničemu Vás dlouhodobě nezavazuje

 

Kontakt:
Pavel Čermák
tel: 257 31O O9O
gsm: 777 226 OO3
cermak@cegra.cz