Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_wp_footnotes_kses_init' not found or invalid function name in /web/htdocs3/cegracz/home/www/wp/wp-includes/class-wp-hook.php on line 308

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_wp_footnotes_kses_init' not found or invalid function name in /web/htdocs3/cegracz/home/www/wp/wp-includes/class-wp-hook.php on line 308
Novinky v2024.1 — Cegra

Novinky v2024.1

Novinky Twinmotion 2024.1

  • rychlé rozmístění objektů po dráze a v oblasti
  • nový materiál reagující na roční období
  • nový typ média – sekvence
  • přizpůsobení nastavení kamery chování reálné kameře
  • přepracované nastavení kamery;
  • možnost rozmístění objektů do vrstev
  • … a dále podpora Unreal Engine 5.4, zjednodušený způsob vytváření nových materiálů, textury pro zvýraznění stínů od rozptýleného světla, vylepšené zobrazení látek, resp. vláknitých materiálů, „předurčené animace“ a vnořené animace

 

Novinky Twinmotion 2023.2

  • Lumen (Unreal Engine 5.0 technologie pro zobrazování globálního (nepřímého) osvětlení přímo ve Twinmotion)
  • import animovaných objektů (soubory FBX, glTF a GLB)
  • podpora Adobe Substance 3D materiálů
  • „malování“ resp. nanášení více typů povrchů
  • práce na více obrazovkách
  • reálné sluneční světlo (65 000–100 000 luxů)
  • lokální expozice (napodobuje způsobu, jakým oči reagují na různé světelné podmínky)
  • WebVR podpora pro Panorama sety
  • realističtější simulace sněhu a deště
  • průhlednost vody v režimu Path Tracer
  • optimalizovaný materiál sklo

 

Novinky Twinmotion 2023.1

Video (2 min 34 sec) s následujícími informacemi:

  • import všech CAD modelů
  • jednoduché & intuitivní uživatelské rozhraní
  • šablony výstupů
  • více než 700 000 objektů umístitelných „táhni & pusť“
  • dráha pohybu na 3 kliky
  • „kreslení“ porostů
  • nastavení ročního období na 1 klik
  • tvorba vlastních objektů z fotky
  • nastavení materiálu na 1 klik
  • nastavení barvy na 1 klik
  • přizpůsobení světel v reálném čase
  • přepnutí z reálného času do Path Tracing na 1 klik
  • TM cloud
  • Art Station
  • hlubší propojení do Unreal Engine

 

Point cloud podpora

TM načítá laserově skenovaná data, obvykle získaná v rámci architektonických nebo průmyslových aplikací. Mračna bodů jsou přidána jako nový typ objektu. Ty mají referenční body (pro uživatele neviditelné), které umožňují výběr, přemísťování a barvení. Nelze je ovšem editovat a formát *.E57 není v podporován systému MacOS

 

ZKUSTE TWINMOTION