SupportPack slouží k zabezpečení maximální návratnosti investice do produktů firmy Graphisoft. V rámci Support Packu poskytuje Cegra jeho uživatelům automatickou údržbu a aktualizaci programu ARCHICAD (upgrade) a speciální servisní podmínky.
Automatická údržba a aktualizace programu ARCHICAD (upgrade) zahrnují
- novou verzi ARCHICADu, jež je uvolňována cca 1x ročně. Tento tzv. velký upgrade je standardně zpoplatněn, např. cena upgrade ARCHICADu 23 na ARCHICAD 24 je 31 500,- Kč bez DPH. Uživatelé SupportPacku tento poplatek neplatí
- průběžně uvolňované (několikrát do roka) malé aktualizace (patches). Tyto jsou uživatelům SupportPacku taktéž k dispozici bez jakýchkoli dalších poplatků
Speciální servisní podmínky zahrnují
- technickou podporu po telefonu („hotline“) nebo prostřednictvím e-mailu během normální pracovní doby (9.00 – 16.00)
- přístup zdarma do heslem chráněné části www stránky Cegry
- zasílaní ArchiNEWS v momentě, kdy je toto vydáno
- 30% slevu oproti ceně ceníkové na servisní služby Cegry
- bezplatné školení aktualizované verze ARCHICADu pro tolik osob, kolik licencí ARCHICADu má uživatel právo používat
- 30% slevu oproti ceníkové ceně školení nabízených Cegrou
- kontrolu produktivity práce na pracovišti uživatele na základě jeho vyžádání
- pojištění ochranné jednotky (hardwarový klíč) ARCHICADu proti krádeži, poškození nebo poškození živelnou pohromou (požár, povodeň,…) Dodavatel poskytuje 50% slevu z manipulačního poplatku za výměnu ochranné jednotky
- pozvání na akce pořádané Cegrou
SupportPack musí zahrnovat všechny licence ARCHICADu, které uživatel aktuálně má. Rovněž všechny později zakoupené licence se k SPu připojují, SP se o ně rozšiřuje. SP je dodáván minimálně na 2 roky. SP je k dispozici pouze těm uživatelům, kteří pracují s aktuální verzí ARCHICADu. V případě, že SP chce využít uživatel se starší verzí ARCHICADu musí jej dříve upgradeovat o to standardním způsobem.
Přehled cen >>
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat >>